keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

Kuvapostaus "Minä", poskiontelon tulehdus ja koulua

Moi!

Nyt tulee siis kuvapostaus :) Mutta ihan alkuun kuulumisia.

Eilen ku tulin koulusta, särki poskea. Mentiin sitte isin kanssa tuohon läheiselle vastaanotolle, ja todettiin, että mulla on poskiontelon tulehdus. Johtuu mädästä poskessa (?). Tämä tuli kai, kun mulla on ollu nyt aika kauan tosi kova nuha (tälläkin hetkellä on). Sain sitten sellaisen nenäsumutteen, jolla yritetään parantaa sitä ainakin näin ensialkuun.

Muuten on menny ihan hyvin ;) Tänään oli fysiikan testi, opettaja oli sanonu jo noin 7 tai 8 viikkoa sitten, että me kirjoitetaan se jollaki tunnilla, mutta päivämäärä oli kaikille yllätys. Olin sitten kaikilla muilla kerroilla harjotellut aika paljon, mutta tällä kerralla en (se opettaja sanoi tunnilla siitä jotain, mutta ne kuullu mitän, niin ajattelin, että meillä ei sitte oo sitä)... Mutta ei voi mitään.

Tämän kuvapostauksen aihe on "Minä". Miltä näytän vuosi vuodelta siis ;) Huomaan, että oon aivan toooosi kuvauksellinen... :P

2-vuotias minä





















3/4- vuotias minä





















4/5- vuotias minä





















5/6- vuotias minä (sori, tosi hyvä pixelikuva ;D)


























6/7- vuotias minä

Hiihtokilpailuista ;)


























8/9- vuotias minä (7/8- vuotiaasta minästä ei nyt löytyny tähän hätään)





















9/10- vuotias minä

Iih, miten ihana :P Eikä ... ;D




















10/11- vuotias minä (kaksi kuvaa)






















11/12- vuotias minä (kaksi kuvaa)


Hmm... :P






































13- vuotias minä






















Toivottavasti tämä mielytti :) Kuvapostauksiin saa laittaa ideoita, jos tulee mieleen! Moikka!

10 kommenttia:

  1. siis eka joka luki jee

    VastaaPoista
  2. Söpöjä kuvia <3 Ja harmi että tuli tuo poskiontelontulehdus mutta toivottavasti paranee..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kehuista ja parannustoivotuksesta :) <3 Niimpä ... ;)

      Poista
  3. Teeppä my day videolla! Hyvä blogi! Siis TODELLA hyvä!

    VastaaPoista
  4. Söpöjä nuo kuvat :))

    VastaaPoista
  5. Näytät tossa yhessa kuvassa ihan Cornelialta ! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehheh ;D Ai missä noista? Mutta otan tuon kohteliaisuutena, niin kiitos ;)

      Poista